Declaración de Accesibilidade da Aplicación Autentica App

Accesibilidade aplicación móbil

A Secretaría Xeral de Administración Dixital (SGAD) comprometeuse a facer accesible a aplicación móbil Autentica de conformidade co Real Decreto 1112/2018, do 7 de setembro, sobre accesibilidade dos sitios web e aplicacións para dispositivos móbiles do sector público.

A presente declaración de accesibilidade aplícase á aplicación para dispositivos móbiles:

  • AutenticA - 1.0.0 para sistema operativo Android 7 (API 24) o posterior.
  • Autentica - 1.0.0 para sistema operativo iOS 13.0 ou posterior.

Situación de cumprimento

Esta aplicación é parcialmente conforme co Real Decreto 1112/2018, do 7 de setembro, sobre accesibilidade dos sitios web e aplicacións para dispositivos móbiles do sector público debido ás excepcións e á falta de conformidade dos aspectos que se indican a seguir.

Contido non accesible

O contido que se recolle a seguir non é accesible polo seguinte:

a. Falta de conformidade co RD 1112/2018

En Android

Criterios relacionados co Software:

Existe texto que non se pode cambiar de tamaño sen tecnoloxía de asistencia ata nun 200 por cento sen perda de contido ou funcionalidade en varias pantallas [requisito 11.1.4.4.1 Cambio de tamaño do texto, de UNE-EN 301549:2022].

Existe contido que se presenta con perda de información ou funcionalidade, e coa necesidade de desprazarse en dúas dimensións (horizontal e vertical) en varias pantallas [requisito 11.1.4.10 Reaxuste do texto, de UNE-EN 301549:2022].

Existe na contido funcionalidade que non se pode operar a través dunha interface de teclado en varias pantallas [requisito 11.2.1.1.1 Teclado, de UNE-EN 301549:2022].

Existe un idioma humano determinado para cada páxina web, pero non se pode determinar mediante programación en varias pantallas [requisito 11.3.1.1.1 Idioma do software de UNE-EN 301549:2022].

Existen compoñentes da interface de usuario (incluídos, entre outros: elementos de formulario, ligazóns e compoñentes xerados por scripts), cuxo nome e función non se poden determinar por software; os estados, as propiedades e os valores que pode asignar o usuario non se estableceron por software; e a notificación de cambios nestes elementos non están dispoñibles para os axentes de usuario, incluídas as tecnoloxías de apoio en varias pantallas [requisito 11.4.1.2.1 Nome, función, valor, de UNE-EN 301549:2022].

Existen mensaxes de estado no contido implementado con linguaxe de marcado, pero non se poden determinar por software a través do rol ou as propiedades, de modo que non son detectados polo usuario de tecnoloxías de apoio na pantalla de Verificación. [requisito 11.4.1.3.1 Mensaxes de estado, de UNE-EN 301549:2022].

A aplicación facendo uso dos servizos de accesibilidade da plataforma documentados non notifica ás tecnoloxías de apoio os cambios naqueles atributos dos elementos da interface de usuario referidos nos requisitos 11.5.2.5 a 11.5.2.11 e 11.5.2.13 e que se poidan determinar por software, en varias pantallas [requisito 11.5.2.15 Notificación de cambios, de UNE-EN 301549:2022].

A aplicación facendo uso dos servizos de accesibilidade da plataforma documentados non notifica ás tecnoloxías de apoio as modificacións dos estados e das propiedades dos elementos da interface de usuario cando o usuario pode modificar estes elementos, en varias pantallas [requisito 11.5.2.16 Modificacións dos estados e propiedades, de UNE-EN 301549:2022].

En iOS

Criterios relacionados co Software:

Existe texto que non se pode cambiar de tamaño sen tecnoloxía de asistencia ata nun 200 por cento sen perda de contido ou funcionalidade en varias pantallas [requisito 11.1.4.4.1 Cambio de tamaño do texto, de UNE-EN 301549:2022].

Existe contido que se presenta con perda de información ou funcionalidade, e coa necesidade de desprazarse en dúas dimensións (horizontal e vertical) en varias pantallas [requisito 11.1.4.10 Reaxuste do texto, de UNE-EN 301549:2022].

Existe un idioma humano determinado para cada páxina web, pero non se pode determinar mediante programación en varias pantallas [requisito 11.3.1.1.1 Idioma do software de UNE-EN 301549:2022].

Existen compoñentes da interface de usuario (incluídos, entre outros: elementos de formulario, ligazóns e compoñentes xerados por scripts), cuxo nome e función non se poden determinar por software; os estados, as propiedades e os valores que pode asignar o usuario non se estableceron por software; e a notificación de cambios nestes elementos non están dispoñibles para os axentes de usuario, incluídas as tecnoloxías de apoio en varias pantallas [requisito 11.4.1.2.1 Nome, función, valor, de UNE-EN 301549:2022].

Existen mensaxes de estado no contido implementado con linguaxe de marcado, pero non se poden determinar por software a través do rol ou as propiedades, de modo que non son detectados polo usuario de tecnoloxías de apoio na pantalla de Verificación [requisito 11.4.1.3.1 Mensaxes de estado, de UNE-EN 301549:2022].

A aplicación facendo uso dos servizos de accesibilidade da plataforma documentados non notifica ás tecnoloxías de apoio os cambios naqueles atributos dos elementos da interface de usuario referidos nos requisitos 11.5.2.5 a 11.5.2.11 e 11.5.2.13 e que se poidan determinar por software, en varias pantallas [requisito 11.5.2.15 Notificación de cambios, de UNE-EN 301549:2022].

A aplicación facendo uso dos servizos de accesibilidade da plataforma documentados non notifica ás tecnoloxías de apoio as modificacións dos estados e das propiedades dos elementos da interface de usuario cando o usuario pode modificar estes elementos, en varias pantallas [requisito 11.5.2.16 Modificacións dos estados e propiedades, de UNE-EN 301549:2022].

b. Carga desproporcionada:

Non aplica.

c. O contido non entra dentro do ámbito da lexislación aplicable:

Non aplica.

Preparación da presente declaración de accesibilidade.

A presente declaración foi preparada o 28 de maio de 2024.

O método empregado para preparar a declaración foi unha autoevaluación levada a cabo pola Secretaría Xeral de Administración Dixital (SGAD).

Última revisión da declaración: 28 de maio de 2024.

Observacións e datos de contacto

Pode realizar comunicacións sobre requisitos de accesibilidade (artigo 10.2.a) do RD 1112/2018) como, por exemplo:

  • informar sobre calquera posible incumprimento por parte desta aplicación móbil
  • transmitir outras dificultades de acceso ao contido
  • formular calquera outra consulta ou suxestión de mellora relativa á accesibilidade da aplicación móbil.

Estas comunicacións pódeas realizar mediante o seguinte formulario de contacto sobre accesibilidade, chamando ao teléfono 912732550, na Secretaría Xeral de Administración Dixital (SGAD) presentando escrito no rexistro de C/ Do Mármore nº2 - 28005 Madrid ou na dirección de correo electrónico: secretaria.sgsdg@digital.gob.es.

Pode presentar:

  • unha Queixa relativa ao cumprimento dos requisitos do RD 1112/2018
  • unha Solicitude de Información accesible relativa a:
    • contidos que están excluídos do ámbito de aplicación do RD 1112/2018 segundo o establecido polo artigo 3, apartado 4.
    • contidos que están exentos do cumprimento dos requisitos de accesibilidade por impor unha carga desproporcionada.

Na Solicitude de información accesible, débese concretar, con toda claridade, os feitos, razóns e pedimento que permitan constatar que se trata dunha solicitude razoable e lexítima.

Esta pódese realizar a través do formulario de contacto sobre accesibilidade, así como do resto de opcións recollidas na Lei 39/ 2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.

As comunicacións, queixas e solicitudes de información accesible serán recibidas e tratadas pola Secretaría Xeral de Administración Dixital (SGAD), órgano directivo dependente da Secretaría de Estado de Función Pública do Ministerio para a Transformación Dixital e da Función Pública.

Procedemento de aplicación

Se unha vez realizada unha solicitude de información accesible ou queixa, esta fose desestimada, non se estivese de acordo con a decisión adoptada, ou a resposta non cumprise os requisitos contemplados no artigo 12.5, a persoa interesada poderá iniciar unha reclamación. Igualmente poderase iniciar unha reclamación no caso de que haxa trascurrido o prazo de vinte días hábiles sen obter resposta.

A reclamación pode ser presentada través do seguinte formulario de contacto sobre accesibilidade, así como no resto das opcións recollidas na Lei 39/ 2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.

As comunicacións serán recibidas e tratadas pola Secretaría Xeral de Administración Dixital (SGAD), órgano directivo dependente da Secretaría de Estado de Función Pública do Ministerio para a Transformación Dixital e da Función Pública.

Contido opcional

  • Configurar a accesibilidade no móbil

Os dispositivos móbiles Android e iOS dispoñen de características de accesibilidade que se poden configurar no apartado de axustes do sistema. Pódese modificar o tamaño do texto, o contraste das cores da pantalla, usar comandos de voz e ler o contido mediante as ferramentas Talkback ou VoiceOver. Para coñecer máis sobre todas as opcións de axuste da accesibilidade en ambos os sistemas pódese consultar a guía de accesibilidade de Apple e a guía de axuda de Accesibilidade de Android.

  • Centro de Intermediación telefónica

As persoas con discapacidade auditiva e/ou de fonación dispoñen do Centro de Intermediación telefónica para poder realizar chamadas para trámites administrativos. Para poder chamar ao noso servizo de atención telefónica poden facer uso do Centro de Intermediación Telefónica para garantir unha comunicación efectiva co servizo a través dun intérprete. Dispón de máis información no Servizo CIT (Centro de Intermediación Telefónica).

  • Versión da aplicación

A versión actualmente visible desta aplicación móbil é de [data da versión]. Realizouse unha revisión do nivel de accesibilidade no 28 de maio de 2024, sen producirse cambios que afecten á accesibilidade desde entón.

  • Política de accesibilidade

En cumprimento dos principios de accesibilidade e deseño universal, a Secretaría Xeral de Administración Dixital (SGAD) traballa para garantir que a cidadanía –con especial atención ás persoas con algún tipo de discapacidade e maiores-, que se relacionan con ela a través de Internet poidan acceder á información e os servizos electrónicos en igualdade de condicións con independencia das súas circunstancias persoais, medios ou coñecementos. É dicir, que poidan navegar sen atopar dificultades de acceso por este sitio web e as aplicacións móbiles.

  • Estándares e normativa

A política de accesibilidade aplicada pola Secretaría Xeral de Administración Dixital (SGAD) está en liña coas esixencias do "Real Decreto 1112/2018, do 7 de setembro, sobre accesibilidade dos sitios web e aplicacións para dispositivos móbiles do sector público".

  • Compromiso coa accesibilidade

A pesar do esforzo realizado pola Secretaría Xeral de Administración Dixital (SGAD), puidese existir algún contido que non cumpra as pautas de accesibilidade esixibles. Se vostede atopase algunha pantalla, páxina, documento ou formulario que non cumprise co establecido, ou ao que non puidese acceder correctamente, ou ben desexase formular calquera suxestión, por favor, facer saber mediante o enchemento e envío do seguinte formulario: formulario de contacto sobre accesibilidade.